Rynek Główny
Ameryka Północna
Ameryka Południowa
Zachodnia Europa
Wschodnia Europa
Azji wschodniej
Azja Południowo-Wschodnia
Bliski Wschód
Afryka
Oceania
Na calym swiecie
Kultura przedsiębiorstwa
1.Kultura: Zadowolenie klienta jest sensem naszego istnienia
2Koncepcja zarządzania: jakość na pierwszym miejscu, klient na pierwszym miejscu, dążenie do doskonałości, wysiłki zespołowe
3Koncepcje pracy: tylko znaleźć drogę do sukcesu, nie znaleźć wymówek do porażki!
4Kultura zespołu: Dziękczynienie, szczęście, innowacyjność, uczciwość, odpowiedzialność, wspólna przyszłość
5Cel usługi: Profesjonalna, wysoce wydajna, rozważna, ostrożna, dokładna usługa.
Rynek Główny
Ameryka Północna
Ameryka Południowa
Zachodnia Europa
Wschodnia Europa
Azji wschodniej
Azja Południowo-Wschodnia
Bliski Wschód
Afryka
Oceania
Na calym swiecie
Rodzaj działalności
Producent
marki : Bardzo młody
Ilość pracowników : 50~100
Coroczne wyprzedaże : 600W-800W
Rok założenia : 2007
pc Export : 30% - 40%